Značky

, , ,

mydlo bodhiMilujete tuhé mydlá? Musím sa priznať, že ja až tak nie… 🙂 Jasné, teraz už dostať mydlá všelijakých tvarov a úžasných vôní, vyrobené z rôznych ošetrujúcich olejov a ďalších zaujímavých zložiek. Do rúk sa mi ale na testovanie dostalo čajovníkové mydlo od Bodhi a keď som videla ten krásny obal, musela som ho vyskúšať.

To je dosť povrchné, poviete si. No áno 😀 Obal pri produkte nie je až tak dôležitý. V prvom rade musí byť funkčný a ideálne by mal byť aj recyklovateľný, alebo rovno z recyklovaných materiálov aj vyrobený. No ak sa na neho aj príjemne pozerá, vždy to môjmu oku polahodí a myslím, že v tomto nie som jediná 😀mydlo bodhiTuhé mydlá doma na ruky nepoužívame, u nás jednoznačne vedú tie tekuté. Som jediná kto považuje tuhé mydlá za oštaru? 😀 To skladovanie ma jednoducho nebaví. Toto mydlo som teda nakoniec otestovala pekne zhurta na svojej tvári. Lebo…prečo nie? Problémom pri mydlách býva často prílišné vysušenie pleti.

No ale dobrá správa, toto mydlo vôbec nevysušuje. No naozaj, musím povedať, že je podstatne šetrnejšie, než prípravky, ktoré boli určené priamo na použitie na tvár. Takže za toto má veľký bonus! 🙂 Zloženie sa mi taktiež páči – je 100% prírodné a obsahuje čajovníkový (tea tree) olej, ktorý je známy svojimi antibakteriálnymi účinkami. Tu musím upozorniť – na výber sú aj iné mydlá a nie každé je 100% prírodné. Pri každom však máte percento “prírodnosti” uvedené 🙂

Zloženie:  Aqua ( Water), Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Elaeis Guineensis (Palm) Kernel Oil, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Elaeis Guineensis (Palm)Oil, Sodium Hydroxide, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Oil, Olea Europaea (olive) Fruit Oil, Tocopheryl Acetate.

Vôňa je veľmi jemná, čajovníková. Nejaké významné zlepšenie pleti som pri používaní nezaznamenala, ale ani zhoršenie. Takže ak hľadáte jednoduché mydlo (v krásnom obale 😀 ), ktoré nevysušuje, toto mydlo vás nesklame 🙂 Ja by som si konkrétne toto znovu nekúpila, je dobré, ale skôr by som by som uvítala zaujímavejšiu vôňu 🙂 Na druhej strane na tuhé mydlá stále prekonvertovaná nie som, po čase ma jeho používanie trochu omrzelo. Ale možno u mňa tuhým mydlám ešte neodzvonilo, ktovie 😀

Toto 100 gramové mydlo od thajskej značky Bodhi vás víde na 3,5 €.

Čo vy a mydlá? Nadšene používate, či tiež ste na to lenivé? 😛