biokrasa darcekSeptember sa nejak rozbehol, jeseň je už tu a tak je čas na oddychový článok. Vitajte v dnešných radostiach – veselostiach 🙂

Tak len si tak ráno (…vlastne naobed 😀 ) cestujem do práce a ešte narýchlo si dávam na seba svoju milovanú vôňu Ruby Guava od Pacifica a to pekne aj s telovým krémom – ktorý používam ako krém na ruky. Nastúpia nejaký chalani a spustia “fuuuuj, to čo je tu za nechutný kyslý smrad…ako kyslá vanilka! Fuuuj”…a pár vulgarizmov k tomu, ktoré som ale radšej vynechala 😀 Takto to ešte dobrú chvíľu pokračovalo a tuším ďalší chlapík čo sedel za mnou ma nabonzoval, že to odtiaľ “tiahne”.

Tak dík! No viem, že exotické vône nie sú (evidentne) každému po chuti, ale…za to, že okolo toho mali toľko kecov a nadávok by si zaslúžili aby som na seba šupla ďalšiu dávku 😀 Ale keďže som to ja, hanbila som sa ako pes 😀pacifica ruby guava body butter

Dostala som pozvanie na stretnutie od milej Katky z Biokrása.sk 🙂 No a čo, že som introvert, také pozvanie sa neodmieta 😀 Tak sme chvílu posedeli, porozprávali sa o kozmetike, poukazovali sme si naše obľúbené produkty, vymenili tipy a pozor! Dostala som aj darček 🙂 Takže čoskoro môžete čakať aj recenzie 🙂 Ďakujem Katka 🙂 A vôbec ma nenapadlo vám Katku aj odfotiť, no nabudúce tasím foťák 😀 (Teraz dúfam, že tá moja Pacifica nesmrdela aj Katke 😀 Ak áno…pardón! 😀)biokrasa darcek

Teším sa na Raw Food & Life Fest! 🙂 Bude 27.9. na zelenom “parčíku” na streche OC Cetral. Ja tam určite budem 🙂 Teda ja som tam plánovala ísť, no nakoniec som zistila, že tam i tak byť musím a to pracovne 😀 Tak dúfam, že aspoň dostanem nejaké príjemné úlohy 😀raw food festSom v časopise Bio & Life! Teda, aspoň môj článok, ktorý som musela písať po česky, čo bolo celkom zaujímavé. Vďaka bohu za spellcheck 😀 Konkrétne som písala Kosmetický Battle 🙂 bio&lifeALE! Keď som plná očakávania nalistovala svoju stránku, zvedavosť prešla do smiechu – úplne mi zhovadili meno! 😀 Že majú ľudia občas problém s mojim priezviskom, to ešte pochopím, takto ale domotať moje krstné meno. Vraj Bartobra. Bartobra?! xD Vraj to od teraz bude musieť byť môj nový pseudonym 😀 No neviem, tuším sa mi Barbora páči viac 😀 A ani len môj ctený Mgr. titul neuvideli, pche! 😀bio&life bartobraBoli sme s Aďou na drinku! Počas leta sme ho síce nestihli, ale lepšie neskoro ako nikdy 🙂 A objavili sme veľmi chutný drink, volal sa tuším Endels Summer (a nie, fakt to nebol endless :D), chutil po kokose, marakuji a guáve, hm….skoro ako moja voňavka 😀 drinky v havaneCez víkend som bola na pezinskom vinobraní a bolo to obrovské! S priateľom som sa zviezla aj na jednom kolotoči, ale bolo mi potom nejak blbo, asi už naozaj stárnem 😀 Ale priateľ mi kúpil roztomilý obrázok s cukrárňou, ktorý sa mi bude krásne hodiť k mojej cupcakovej krabičke ♥ cupcakes A keď sme už pri tých sladkostiach, chutnali ste už čokoládový “kebab”? Je dobrý! 😀 Namiesto mäsa sa tam však orezáva dvojfarebná čokoláda, ktorá bola prekvapivo mňam 🙂choco kebab

Čo máte nové vy? Prihodilo sa aj vám niečo (ne)milé ? 😀