Značky

, , ,

cista henna five fivesSvoju obľúbenú hennu som síce už našla, ale keď som dostala ponuku vyskúšať egyptskú hennu od Five Fives, povedala som si, prečo nie. Od Five Fives som kedysi používala hnedú hennu, s ktorou som bola spokojná, tak som bola zvedavá aj na jej čistú verziu.

cista henna five fivesHenna bola v 200 gramovom balení a pre moju dĺžku vlasov vydrží na dve farbenia. Neobsahuje žiadne rukavice, ani čiapku, čo som si uvedomila až na poslednú chvíľu, ale našťastie som doma ešte nejaké rukavice mala 🙂

Hennu som zmiešala s čajovou lyžičkou škorice a kurkumy (o ktorej účinkoch si môžete prečítať viac tu). henna skorica kurkumaZaliala som ju teplým ibištekovým čajom (cca 250-300ml), Pridala som približne 3 polievkové lyžice jablkového octu a 1 polievkovú lyžicu citrónovej šťavy. Zmes som nechala odležať viac než 24 hodín.henna ibistekovy cajA…nejak sa nevyfrabila. Henna po čase trochu zmení farbu na čokoládovo hnedú (na rozdiel od zelenej farby), resp. trochu zoranžovie/zčervenie, ale táto priveľmi nie. Čo ma tejto henne ale upútalo bola jej príjemná krémovosť. henna five fivesHennu som nanášala na čerstvo umyté a mierne vysušené vlasy, následne nechala pôsobiť 4 hodiny pod kúpacou čiapkou. Hennu som zmyla čistou vodou a kondicionérom. Farba mojich vlasov dosť záleží od svetla 🙂five fives cista hennaVerdikt: vlasy mám rovnakej farby 😀 Na jednej strane sa niet čomu čudovať, už niekoľko mesiacov používam len čistú hennu, čiže farba mojich vlasov sa v podstate ustálila. Avšak po svojej obľúbenej líškovej henne vidím čerstvo po nafarbení sýtejší odtieň. Henna od Five Fives určite nie je zlá, ale moju obľúbenú z trónu nezosadila 🙂

Hennu Five Fives zoženiete za výhodnú cenu 7,6€/ 200gramov (čiže 100 gramov vychádza na príjemných 3,8€) u naturalisvita.sk. Ďakujem majiteľke Gabike za poskytnutie henny na recenziu 🙂

Aké sú vaše skúsenosti s touto hennou a ktorá značka je vaša obľúbená? 🙂