Značky

, , , ,

dessert essence red grape“Pri stánku so sviečkami Yankee Candle som ovoňala hroznovú. A chcela som mať všetko hroznové.” Tak to asi začalo 😀 Nový šampón a kondicionér som samozrejme nutne potrebovala a keď som narazila na ich hroznovú variantu od Desert Essence, pridlho som neváhala 🙂 Najskôr by som upresnila typ mojich vlasov – pravideľne si ich farbím hennou, prirodzene sú vlnité a tým pádom aj trochu suché. Šampón aj kondicionér s vôňou talianskeho červeného hrozna sú určené práve na farbené vlasy, ktoré majú chrániť pred vplyvom slnka, vďaka UV ochrane.

Zloženie oboch sa mi páči, neobsahujú silikóny, parabény, ftaláty, syntetické vône, či ropné produkty a ďalšie “srandy” čo výrobcovia bežných značiek nadšene do pchajú do produktov 🙂dessert essence red grapeZloženie kondicionéru:

Aloe barbadensis leaf juice*, vitis vinifera (grape) seed extract*, cetearyl alcohol, behentrimonium chloride, glycerin (palm), leuconostoc/radish root ferment filtrate, caprylic/capric triglyceride, hydrolyzed jojoba esters, jojoba esters, natural fragrance/flavor (parfum/aroma), resveratrol (grapes), panthenol (pro-vitamin B-5), butyrospermum parkii (shea) butter*, lepidium meyenii root extract (maca root)*, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil*, yucca brevifolia root extract (yucca cactus)*, helianthus annuus (sunflower) seed oil, symphytum officinale leaf extract (comfrey)*, urtica dioica (nettle) extract*, macrocystis pyrifera extract (sea kelp)*, salix alba (willow) bark extract*, potassium sorbate, citric acid, water (aqua)

*Certified Organic

Zložka čo vám môže udrieť trochu do oka je behentrimonium chlorid. Táto zložka je získavaná z repkového oleja, čím však nechcem tvrdiť, že ide o tú najprírodnejšiu zložku 🙂 V konečnom dôsledku aj všetky syntetické zložky majú svoje “korene” v niečom prírodnom 😉 V každom prípade by sa však malo o jemnú, bezpečnú zložku, ktorá slúži na ošetrenie vlasov, pomáha ich rozčesať a tak dál 🙂 Mne  táto zložka  neprekáža.

Zloženie šampónu:

Aloe barbadensis leaf juice*, vitis vinifera (grape) leaf extract*, coco-glucoside (coconut/sugar), sodium coco-sulfate (coconut), lauryl glucoside (coconut/ sugar), decyl glucoside (coconut/sugar), leuconostoc/radish root ferment filtrate, sodium chloride, glycerin (palm)*, natural fragrance/flavor (parfum/aroma), resveratrol (grapes), panthenol (pro-vitamin b-5), lepidium meyenii root extract (maca root)*, yucca brevifolia root extract (yucca cactus)*, symphytum officinale leaf extract (comfrey)*, urtica dioica (nettle) leaf extract*, macrocystis pyrifera extract (sea kelp)*, salix alba (willow) bark extract*, citric acid, potassium sorbate

* Certified organic

Neviem ako vy, ale ja sa vždy teším, keď prvou zložkou nie je voda, ale niečo zaujímavejšie – v ich prípade aloe vera 🙂 Nájdete tam tiež napríklad hroznový extrakt, extrakt z koreňa maca, žihľavový, či vŕbový extrakt, resveratrol (antioxidant), morské riasy , pantenol, bambucké maslo a ďalšie 🙂

Najviac sa teším z hroznovej vône je podobná Vinei, či iným hroznovým malinovkám 🙂 Vo vlasoch ju však po umytí (žiaľ) nie je moc cítiť, na druhej strane aspoň nie je obťažujúca a nemáte jej hneď plné zuby 😉 Na výber sú aj iné vône – napríklad malinová (na lesk) , jablko a zázvor (na objem), citrón a tea trea (mastné vlasy)kokos (suché vlasy) a bez vône (pre citlivky 🙂 ).

Penenie šampónu je slušné, ja si na to nejak zvlášť nepotrpím, ale ak vy áno, tento šampón nesklame, navyše je vegánsky.  Kondicionér je veľmi príjemný i keď mám pocit, že chvíľu trvá kým sa mi podarí vymyť. Alebo ho len používam priveľa? 😀 Každopádne mám po tomto due príjemne hebké vlasy.

Cena je tiež príjemná, každý stojí 6 dolárov/237 ml, čo vôbec nie je zlé!(Ak by sa vám to stále zdalo priveľa, pri prvom nákupe môžete použiť zľavový kupón )

Som s nimi spokojná a pokojne by som si ich kúpila opäť 🙂 Po minutí plánujem vyskúšať aj kokosovú verziu na suché vlasy a možno niekedy aj malinovú pre lesk vlasov 🙂

Skúšali ste niečo od značky Desert Essence? Mňa celkom zaujali aj ich telové mlieka a krémy na ruky – videla som vône ako kokos, pumpkin spice, levanduľa, pistácia, chai vanilka…niečo z toho musím skúsiť! 🙂