Značky

, , ,

sexy ladyKrásny odtieň – ideálny na jar a leto! 🙂 Práve ho mám na nechtoch a už som stihla dostať niekoľko komplimentov 🙂 Kto sa ešte s touto značkou nestretol – laky americkej značky China Glaze neobsahujú formaldehyd, toluén ani DBP a obsahujú kaolín na spevnenie a lesk nechtov 🙂 Čo je pre milovníčku prírodnej kozmetiky dobre, avšak nebudem sa tváriť – používam taktiež aj obyčajné laky z DM-ky 😀


A teraz k samotnému laku. Farba je výrazná tak akurát, páči sa mi, že na jednej strane dokáže upútať pozornosť, avšak odtieň je zároveň jemne tlmený, aby príliš nekričal. A taká by mala byť aj správna Sexy Lady, upútať pozornosť svojou krásou avšak vkusne, nie krikom 😀

sexy lady

Tento odtieň kryje dobre aj pri jednej vrstve, na fotke som použila dve vrstvy. Každopádne sa rýchlo zaradil medzi mojich lakových obľúbencov 😉 Fotky ďalších odtieňov od tejto značky si môžete pozrieť na mojom doterajšom blogu: v tomto článku.

Ktoré laky používate v lete najradšej?